Trendbook Hatalskiej – podręcznik obowiązkowy

trendbookSamokształcenie to jeden z najważniejszych obowiązków współczesnego zarówno przedsiębiorcy, jak i marketera, PRowca, osoby pracującej w reklamie etc. Wyliczać można jeszcze długo. Dlaczego w takim razie to takie ważne? Przede wszystkim dlatego, żeby trzymać rękę na pulsie i wiedzieć, w jaki sposób trafić do klienta. W takim poznaniu pomoże nam Trendbook 2017 napisany przez Natalię Hatalską.

Hatalska to blogerka, Hatalska to osoba, która potrafi przewidzieć przyszłość. Co roku wydaje swojego Trendbooka i po raz kolejny może pochwalić się nie lada sukcesem – jej zeszłoroczne przewidywania sprawdziły się w zasadzie w 100%. Co w takim razie wydarzy się w tym roku? Tego dowiemy się z wersji 2017.

Jak czytamy na jej stronie, Trendbook jest analizą najważniejszych trendów, z którymi (jej zdaniem) będziemy musieli zmierzyć się w nadchodzącym roku. Trudno w to nie uwierzyć, Hatalska to świetny obserwator, doceniany przez śmietankę polskiej sceny marketingowej i reklamowej. Wg niej w tym roku nasze oczy będą zwrócone na porzeczywistosć – to pierwszy, obszerny fragment podręcznika. Cały materiał jest podzielony na cztery działy, w których omówione zostały dokładnie wiodące subtrendy.

Śmiem twierdzić, że jest to lektura obowiązkowa i każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Obszary w jakich będziemy się poruszać to kulturaspołeczeństwo i tutaj bardzo modny temat womenomicskultura i ekonomia. Oczywiście Hatalska zaprosiła do współpracy ekspertów, którzy jeszcze bardziej podnoszą rangę wydarzenia.

To co jest istotne, jak co roku, tak i teraz Trendbook 2017 jest dostępny całkowicie za darmo, ale w ramach usługi Pay with a Post/Tweet. To nic innego, jak nasze ponowne udostępnienie linka, z którego można pobrać materiał na naszych portalach społecznościowych.

Polecam zapoznać się z treścią i tym samym być ba bieżąco z tym co dzieje się w obecnym świecie: http://hatalska.com/trendbook2017/

Źródło: media, hatalska.com