Nowy regulamin Google+ wywołał sprzeciw internautów

www.pixabay.comJak czytamy w najnowszym rozporządzeniu Google+ z dniem 11 listopada mają wejść w życie nowe zasady dotyczące wykorzystywania danych osobowych użytkowników w reklamach.

Plany internetowego potentata będą dotykać prywatną strefę użytkowników serwisu społecznościowego Google+. Wg najnowszych informacji wszelkie prywatne dane m.in. zdjęcia mają zostać wykorzystane w reklamach.

Internauci nie kazali długo na siebie czekać postanowili przechytrzyć Google+ i w miejscu swojego zdjęcia zamieszczają podobiznę Erica Schmidta (byłego prezesa zarządu firmy Google). Użytkownicy serwisu mają nadzieję, że ich zachowanie uniemożliwi rozpoczęcia kampanii reklamowych z ich udziałem. Jednak gdyby pomimo to doszła ona do skutku, każdy z nas może zastrzec, że nie wyraża zgody na wykorzystywanie swoich prywatnych zdjęć i danych w reklamach.