Zakupy w sieci to standard

e-sklepy
Oszczędność czasu to obecnie jeden z największych priorytetów. Dlatego też coraz więcej osób wybiera zakupy w sieci – w ciągu ostatniego roku dokonała tego ponad połowa użytkowników internetu. Wartość rynku e-handlu ciągle rośnie, a przedsiębiorcy już raczej nie maja wyjścia i muszą swoje produkty przenosić do e-sklepów.

Jeśli jeszcze ktoś, do niedawna zastanawiał się czy stworzenie własnej strony intenretowej i prowadzenie sklepu w sieci ma jakiś sens, to obecnie już nie powinien mieć takich dylematów. Polacy coraz częściej wybierają e-zakupy, chcą zaoszczędzić czas i pieniądze. Szacuje się, że w 2016 roku wygaliśmy w internecie ok. 35 mln zł. Warto zaznaczyć, że prognozy rozwoju rynku e-commerce są ciągle optymistyczne.

Przed przedsięiorcami stoi wyzwanie pokazania się i bycia w sieci oraz wdrożenie prostych płatności i jasnych zasad w sklepie, po to aby klienci finalizowali swoje zamysły i dokonane wybory. Na przeciw tym wyzwaniom staje Visa Checkout, której statystyki na całym świecie sięgają 82 proc. finalizacji e-zakupów. Pozwala ona płacić online zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych, za pomocą jednego kliknięcia oraz podania loginu i hasła. Wymagana jest tylko jednorazowa rejestracja, podczas której trzeba uzupełnić dane dotyczące płatności i dostawy. Dzięki temu nie musimy przy każdej transakcji spisywać danych z karty. Ułatwieniem jest też możliwość rejestrowania kilku kart debetowych i kredytowych.

Dobra, intuicyjna strona internetowa to połowa sukcesu. Dodatkowo profesjonalne zdjęcia produktów, dokładne i interesujące opisy to nasz obowiazek. Od tego musimy zacząć budować nasz sukces sprzedaży w sieci.

Źródło: newseria, media